Isnin, 5 Ogos 2013

Pelacur Kanak-Kanak Di Melaka Cuma RM20


Pelacur Kanak-Kanak Di Melaka Cuma RM20 - MELAKA : Harga yang ditawarkan untuk enam pelacur kanak-kanak hanyalah RM20 bagi setiap sesi berserta pil psikotropik untuk menjadikan mereka khayal. TENGOK GAMBAR

Keenam-enam mereka yang semuanya berusia di bawah 14 tahun, telah ditahan ketika operasi anti-narkotik dijalankan oleh beberapa agensi penguatkuasaan.

Apabila ditanya, mereka mengaku secara rela menjual diri mereka untuk khidmat seks bagi mendapatkan bekalan dadah mereka.

Pihak berkuasa mendapati sukar untuk mendakwa mereka yang mengadakan hubungan seks dengan gadis-gadis bawah umur ini kerana identiti ‘pelanggan’ tidak diketahui.

“Dan, anak-anak gadis ini enggan memberitahu nama mereka,” kata Pengerusi Pembangunan Keluarga, Wanita dan Kebajikan negeri Datuk Latipah Omar.

Beliau percaya terdapat banyak lagi gadis-gadis yang bersedia untuk dieksploitasi secara seksual kerana mereka mengalami ketagihan dadah.

“Kita bimbang. Pelacur remaja amat terdedah kepada HIV kerana kekurangan pengetahuan atau akses kepada kaedah pencegahan,” katanya.

Latipah berkata polis baru-baru ini menahan seorang lelaki berusia 26 tahun yang telah memaksa teman wanita berusia 13 tahun dari Merlimau terlibat dalam kancah perdagangan seks.

Bapa gadis yang melarikan diri dari rumah itu telah menyerbu masuk ke dalam sebuah rumah di Peringgit Pantai pada 26 Julai lalu selepas menerima maklumat bahawa anaknya dipaksa melayan lelaki lain oleh teman lelakinya yang merupakan penagih dadah.

“Gadis itu berkata, dia juga terbabit dengan dadah dan menerima RM20 untuk setiap sesi seks daripada teman lelakinya,” kata Latipah.

Siasatan polis mendapati gadis itu telah diminta untuk melayan pelanggan di hotel dan juga di rumah sejak Jun.
Latipah berkata remaja-remaja perempuan itu sedang menjalani pemulihan.

Sumber berkata beberapa pelacur kanak-kanak juga telah melancarkan perniagaan mereka secara bersendirian yang mana ‘hasilnya’ tidak perlu dikongsi dengan orang tengah dan bapa ayam.

“Mereka menawarkan perkhidmatan mereka melalui media sosial,” kata satu sumber.
“Kebanyakan mereka menyewa rumah secara kumpulan untuk melayan pelanggan mereka,” katanya.

“Ada juga yang melakukannya di lorong-lorong belakang.” – Mstar.com.my


1 ulasan:

  1. melaka maju pelacur kedepan.

    salam perkenalan admin.

    http://bankami.net

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive