Sabtu, 22 Jun 2013

AKAN DIDAKWA DI MAHKAMAH TENTERA DAN AKAN HILANG ELAUN RM4000



Assalamualaikum w.b.h. dan salam sejahtera. Saya Mej Zaidi bin Ahmad TUDM ingin memaklumkan kepada semua rakan fb bahawa saya telah dimaklumkan bahawa pihak atasan TUDM akan mendakwa saya di Mahkamah Tentera diatas isu dakwat kekal tempohari.

Sekiranya pendakwaan itu berlaku maka saya secara otomatik akan hilang kelayakan untuk terus mendapat elaun jurulatih terbang sebanyak RM4000 sebulan. Pada masa yang sama permohonan saya untuk pencen awal dari TUDM setelah 25 tahun berkhidmat masih belum mendapat jawapan dari pihak TUDM.

 Tujuan saya menghebahkan berita ini bukan dengan tujuan untuk memburukkan sesiapa tetapi saya penat setiap kali bertemu kawan2 terpaksa bercerita benda yg sama kepada semua orang, . Sekian, sesiapa yg ingin pengesahan berita ini boleh call sya di 019-4756474. Sekian, Terima kasih.

"Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang
Segala puji bagi Allah Tuhan seru sekalian alam
Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang
Yang Menguasai Hari Pembalasan
Hanya kepada Engkau kami sembah dan hanya kepada Engkau kami memohon pertolongan
Tunjukilah kami jalan yang lurus
Iaitu jalan orang-orang yang pernah Engkau beri nikmat kepada mereka
Bukan jalannya orang-orang yang Engkau murkai
Dan bukannya jalan orang-orang yang sesat."
(Maksud Surah Al-Fatihah) ~AfAi



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive